.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خط قرمز بر روی کالاهای برون استانی در گلستان

استاندار گلستان بر لزوم استفاده از تولیدات استانی تاکید کرد و گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی در استان موظف هستند که از اول مهرماه سالجاری از تولیدات استانی استفاده کنند.

جواد قناعت با بیان اینکه دستگاه‌ها تا پایان اردیبهشت ماه امسال فرصت دارند تا از اقلام خریداری شده قبلی‌شان استفاده کنند، اظهار داشت: مسئولیت پیگیری این موضوع به رئیس سازمان صنایع و معادن استان واگذار می‌شود.
وی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های دولت تصریح کرد: فرمانداران شهرستان‌ها موظف هستند فعالیت‌های هفته دولت را به ستاد استانی ارسال کنند و مدیریت این برنامه‌ها نیز به عهده فرمانداران شهرستان‌ها خواهد بود.
استاندار گلستان از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا در برگزاری مراسمات از افراط و تفریط در تبلیغات پرهیز کنند و هرگونه افتتاح نیز باید با هماهنگی دفتر فنی استان صورت پذیرد.
وی زیر سوال بردن آمار را خدشه به نظام دانست و اذعان داشت: متاسفانه این روزها اشکالاتی را به آمار می‌گیرند که از لحاظ معنوی و سیاسی کار غلطی است و اگر کسی بخواهد با این افراد همسو شود همانند این است که به آمارهای دولت‌های گذشته نیز بدبین است.
قناعت با بیان اینکه در دنیای ارتباطات چیزی به عنوان محرمانه وجود ندارد بر این نکته تاکید کرد: بعضی افراد وقتی آمارهای این دولت را می‌بینند برایشان واقعا سخت است چون کارها با سرعت جهشی صورت گرفته که قابل مقایسه با دولت‌های پیشین نیست اما با این وجود انتقاد کردن ایرادی ندارد و اگر کسی آگاهانه بر خدشه‌دار کردن آمار دامن بزند سربازِ نظام سوخته انقلاب است.
وی سرلوحه قرار دادن خدمت به مردم را یک تکلیف دانست و اظهار داشت: آماده شدن برای جهش‌ها و کارهای بزرگ در دولت دکتر احمدی‌نژاد سرچشمه از پایبندی به اعتقادات و ارزش‌های نظام می‌باشد و این امر یکی از رموز شکست ناپذیری ملت ایران در برابر توطئه‌ها است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.